Doskonalenie telefonicznej obsługi klienta w KUKA

„Rozmowa telefoniczna z klientem” była tematem naszych warsztatów dla KUKA Robotics.

* jak budować dobre, partnerskie relacje przez telefon

* jak efektywnie prowadzić zarówno rozmowy przychodzące jak wychodzące

* jak podnosić jakość obsługi klienta przez telefon i wyróżniać się na tle konkurencji

Dziękujemy Uczestnikom za współtworzenie standardów, życzymy powodzenia we wdrożeniach i zapraszamy na drugi etap 😃

Decision Making For Leaders czyli Przywództwo Strategiczne w Siemens

Z ogromną dumą i przyjemnością poprowadziłyśmy warsztaty „Decision Making For Leaders” dla managerów Siemens.

– Jak motywować i aktywizować innych do wspólnej pracy, aby osiągać wielkie wyzwania

– Jak zwiększać efektywność swoich decyzji biznesowych

– Jak świadomie dobierać styl przywódczy do wyzwania, stojącego przed managerem

– Kiedy być bardziej dyrektywnym a kiedy partycypacyjnym

Powodzenia w praktycznym stosowaniu nabytych kompetencji.

Jak współpracować, gdy emocje biorą górę

Jak nie być skazanym we współpracy na uległość ani agresję czyli „Współpraca w obliczu emocji” dla Specjalistów Siemens. Doskonalimy umiejętności zachowań w trudnych sytuacjach:

– jak odmawiając nie pozostawiać współpracownika bez wsparcia

– jak bronić swoich granic w sposób nie urażający rozmówcy

– jak radzić sobie z niekonstruktywna krytyką w konstruktywny sposób

– jak wyrażać prośby nie wywierając presji i szukając sojusznika.

Trzymamy kciuki za praktyczne wdrożenia i jesteśmy do Waszej dyspozycji 😃.

Jak rozwijać zespół w Enel Med

Warsztatem „Jak prowadzić zespół od bierności do odpowiedzialności” zakończyliśmy kolejną edycję elitarnego cyklu menedżerskiego Liderzy Enel-Med. Dziękujemy za spotkania pełne pozytywnej energii, wymiany doświadczeń i wzmacniania relacji biznesowych. Trzymamy kciuki za wdrożenia i do zobaczenia 😃.

Asertywność managerska w Siemens

„Budowanie relacji biznesowych 2” – warsztat w cyklu menedżerskim dla Siemens, podczas którego trenujemy praktyczne sposoby działania w trudnych sytuacjach we współpracy wewnątrz Firmy. Umiejętności asertywne: Jak odmawiając zachować szansę na dobrą relację? Jak chronić się przed destrukcyjnymi zachowaniami, naruszającymi granice? Jak reagować na krytyczne, oceniające uwagi? Jak wyrażając prośby zyskiwać sojusznika, nawet w sprawach spornych? Trzymamy kciuki za wdrożenia w życie 😃.

Specjalista S Class w działaniu

Jak dbać o transparentna komunikację ze współpracownikami, nie ulegając domysłom? Jak czerpać z synergii różnorodnych osobowości w zespole? Jak wzmacniać zachowania pożądane i korygować niepożądane? Jak budować porozumienie z obustronna satysfakcją, gdy argumenty nie działają? Te umiejętności doskonalą specjaliści Siemens na warsztatach „Budowanie dobrych relacji i docenianie różnic osobowościowych”. Jest moc 😃.