Przywództwo Sytuacyjne w Siemens

„Decision Making For Leaders” to temat, który zgłębialiśmy z kolejną grupa menedżerów Siemens.

* w jakim stopniu angażować zespoły w podejmowanie decyzji w zależności od sytuacji

* na jakich podstawach budować autorytet lidera

* jak świadomie podwyższać swoją efektywność menedżerską

Dziękujemy za twórcze warsztaty i do zobaczenia na kolejnym etapie Managera S Class 😀.

Mentorzy i coachowie doskonalą swoje umiejętności na WSB

„Warsztatowe metody rozwoju kompetencji zespołu – menedżer w roli mentora i coacha” podejmowaliśmy wspólnie że Słuchaczami Studiów Podyplomowych Akademia Menadżera w Wyższej Szkole Bankowej w Bydgoszczy.

* jak zapewnić podopiecznemu warunki do rozwoju

* jak wzbudzać w pracowniku motywację do rozwoju

* jak inwestować w realny wzrost umiejętności, tworząc samodoskonalącą się organizację

Dziękuję za przyjemność współpracy z Wami i życzę powodzenia 💪👍👏

Trudne rozmowy telefoniczne w KUKA

„Trudne sytuacje w rozmowie telefonicznej z klientem” były przedmiotem naszych warsztatów dla specjalistów KUKA Robotics.

* jak dbać o satysfakcję klienta, gdy firma popełni błąd

* jak radzić sobie w obliczu nieuzasadnionej presji klienta

* jak powstrzymywać destrukcyjne zachowania, nie eskalując emocji.

Dziękujemy za Wasze zaangażowanie i trzymamy kciuki za wdrożenia.

Wzmacnianie współpracy

„Doskonalenie umiejętności współpracy” to obszar, który może zwiększyć efektywność współdziałania pracowników każdej firmy. Angelini stawia na rozwój w tym temacie.

* jak budować transparentne porozumienie w sytuacjach spornych

* jak dbać o zaspokojenie potrzeb własnych i współpracownika

* jak wzmacniać zaufanie i zaangażowanie we współpracę

Powodzenia i jesteśmy dla Was w przyszłości 😃.

Asertywność w zarządzaniu czasem

„Efektywne zarządzanie sobą w czasie cz.2” dla KUKA Robotics czyli jak dbać o własne zasoby czasowe w relacji z innymi.

* jak odmawiając przyjęcia na siebie dodatkowych zobowiązań nie pozostawić proszącego bez wsparcia

* jak upominać się o ważne informacje bez obwiniania współpracownika.

Dziękujemy i jesteśmy do Waszej dyspozycji 😃.

Zarządzanie Obsługą Klienta Enel Med

„Motywujący Szef” to program, który od kilku lat prowadzimy dla menedżerów Enel-Med. Tym razem doskonaliła swoje kompetencje grupa Koordynatorów Obsługi Klienta. To właśnie te głowy i ręce dbają o wysoki poziom naszej obsługi jako klientów w placówkach i call center. Dziękujemy za Waszą energię i jesteśmy do dyspozycji przy wdrożeniach 😃.

Gdy goni nas czas…

W dobie nieustannie zwiększającego się tempa pracy i mnogości zadań na znaczeniu zyskuje „Efektywne zarządzanie sobą w czasie”. Taki właśnie warsztat prowadziłyśmy dla KUKA Robotics.

* jakie są pułapki w zarządzaniu zadaniami i jak sobie z nimi radzić

* jak skutecznie wyznaczać cele i wybierać priorytety

* jak planować działania i tworzyć harmonogramy

* jak zwiększać własną efektywność w praktyce

Trzymamy kciuki za wdrożenia i do zobaczenia na drugim etapie warsztatów 😃

Profesjonalny serwis KUKA

Warsztaty „Profesjonalna wizyta serwisowa” to kolejny temat, który doskonalimy ze specjalistami KUKA Robotics.

* jak podczas wizyt serwisowych dbać o najwyższą jakość obsługi klienta

* jak wyróżniać się działaniami serwisowymi

* jak zapobiegać trudnym sytuacjom podczas wizyt serwisowych

Dziękujemy i czekamy na kolejny etap 😃